ROTWILD R.C1000 TOUR
Nepostradatelná součást vašeho každodenního života!
Na kole děláte všechno. Každý den. Ať už do práce, za sportem nebo o víkendu s rodinou - v sedle zdoláváte kilometry. K tomu potřebujete výkon, komponenty nenáročné na údržbu a spolehlivost. S baterií o kapacitě 960 Wh s inovativní symbiózou motoru MGU E1.12 a převodovky včetně optimalizované geometrie odpružení má naše nové kolo R.C1000 extra výdrž pro vaše každodenní úkoly. S možností znovu a znovu opouštět vyšlapané cesty. Protože zvládne cestu do práce i single traily s obrovskou rezervou.
Čím je výjimečný?
Kombinace zbrusu nové jednotky motor.převodovka.jednotka (MGU) od společnosti Pinion, geometrie, která pokrývá mnoho scénářů použití. Optimalizované rozložení hmotnosti činí z modelu R.C1000 kompetentní crossover. To je to, co znamená písmeno C v názvu. Kolo je doma téměř všude, kam vás zavede každodenní život: do práce, na nákupy, ale i na popracovní vyjížďku nebo prodlouženou rodinnou túru o víkendu. Ale možná to příliš podceňujeme. Protože když se na to podíváme přímo: C.1000 zvládne víc než jen každodenní trasy.
Je jedno kde: Jednotka MGU kombinuje motor a převodník a je umístěna nízko na spodním držáku, a tedy ve středu kola. Její oficiální název? E.1.12. Neustále vás podporuje energií z baterie, která poskytuje obrovský výkon s účinností 960 watt hodin. S točivým momentem 85 newtonmetrů a prostřednictvím velkého rozsahu 12 převodových stupňů můžete tento výkon přenést na terén po kterém jedete. Vše velmi hladce, protože R.C1000 řadí elektronicky.
Díky kombinaci pohonu a motoru kolo nepotřebuje zadní přehazovačku ani kazetu. Přesunutí velké části neodpružené hmoty na střed šetří hmotnost zadního trojúhelníku. Vzniká tak potřebný prostor pro možnost flexibilní přepravy zavazadel prostřednictvím standardního nosného systému. Aniž by to bylo na úkor jízdního komfortu, nebo ovladatelnosti kola. R.C1000 je váš plnohodnotný společník pro každý den. Proto jej nabízíme
s rozsáhlou standardní výbavou, jako TOUR.
Přehled
Rám: Celo-karbonový, ručně vyráběný z vysoce modulových karbonových vláken.
Odpružená vidlice: DT Swiss F535, zdvih 140 mm
Tlumič: DT Swiss R535, zdvih 140 mm
Průměr plášťů vpředu: max. 29x2,35
Průměr zadního pláště: max. 29x2,35
Přípustná celková hmotnost: ASTM 2 / 150 kg
Motor: pastorek E1.12 MGU / 12 převodů / 4 úrovně podpory / točivý moment až 85 Nm
Baterie: IPU 1000 Ultracore - Lock / efektivní 960 watt hodin / nabíječka 4,8 A
Příslušenství: osvětlení Supernova, blatníky Curana, stojánek, karbonový systém uchycení brašen, zvonek
Barva: černá
Velikosti: S / M / L / XL
Celokarbonový rám
Celokarbonový rám modelu R.C1000 zajišťuje motocyklu velkou stabilitu a tuhost.
Nízká horní rámová trubka a nízké umístění prvků odpružení zajišťují optimální pocit bezpečí, dobrou volnost pohybu a nízké těžiště. Je vyroben ručně a skládá se z více než 1 000 jednotlivých polotovarů. Veškerá kabeláž
vede do spodní trubky a skrz kryt motoru. Pro úhledný vzhled a bezpečnost při jízdě.
Odpružení
Prvky odpružení DT Swiss nabízejí 140 mm zdvihu odpružení. Je ideální pro zvládnutí mnoha typů terénu: od silnic a lesních cest až po drsné traily. Vyvážená geometrie zajišťuje integrovanou jízdní pozici. Díky tomu získáte potřebnou kontrolu nad kolem s vysokou úrovní jízdního komfortu. Vidlice F535 kombinuje ocelovou pružinu se vzduchovým systémem a zajišťuje tak citlivý chod odpružení přímo při kompresi. To pokračuje pružným a pohodlným protitlakem
až do plného progresu. Odpružená vidlice je také vybavena montážními body pro brašny.
Motor MGU E1.12
MGU je zkratka pro Motor Gearbox Unit, novinku od společnosti Pinion. Motor se nazývá E1. 12 označuje počet převodových stupňů. Jsou umístěny ve třech převodových soustavách zapojených do série s čelními ozubenými koly. Jednotka MGU umožňuje elektronické řazení, které je řízeno citlivým systémem snímačů.
Společnost Pinion jej nazývá SMART.SHIFT. Řazení převodových stupňů při rozjezdu do kopce, při stání, prakticky bez přerušení toku výkonu. Zvolte si převodový stupeň nebo nastavte kadenci. Jednotka MGU je nenáročná na údržbu, protože všechny pohyblivé části v hořčíkovém pouzdře jsou chráněny před vnějšími vlivy a nárazy. Údaje o výkonu: Točivý moment až 85 Nm, špičkový výkon 600 W, čtyři režimy podpory.
Baterie FIT s kapacitou 960 Wh
Baterie pochází ze světa produktů švýcarského výrobce FIT. Její efektivní výkon je 960 Wh. Je elegantně integrovaná do spodní trubky. Můžete ji vyjmout a nabíjet z externího zdroje energie. Zámek ABUS umožňuje bezpečně uzamknout energetický článek ve spodní trubce. Baterie je integrována do standardizovaného a rozšiřitelného systému s různými displeji a připojením k aplikaci FIT.
Systém osvětlení Supernova
Dálkové světlo Supernova M99 Mini Pro instalované v kokpitu zajišťuje bezpečnost díky viditelnosti.
Jeho protějškem je zadní LED světlo Supernova TL3 Pro integrované do našeho jedinečného karbonového nosného systému v zadním trojúhelníku.
Zabrzdíte a zadní světlo upozorní vaše okolí.
Systém nosičů zavazadel
Model R.C1000 je standardně vybaven inovativním systémem pro ukládání zavazadel. Odnímatelné držáky umožňují připevnit na kolo různé typy brašen a převážet věci potřebné pro každodenní použití. Díky blatníkům můžete také zabránit znečištění svého oblečení.
Konfigurace ROTWILD R.C1000 TOUR
Vidlice | DT Swiss F535 | Tlumíč | DT Swiss R535 |
Motor | PINION E1.12 MGU | Baterie | IPU1000 Ultracore |
Display | PINION Remote LCD RD1.2 | Nabíječka | 4,8 A Charger |
Kliky | PINION | Převodník | Direct Mount Chainring 30T. |
Vodítko | ROTWILD R.1000 Chainguide | Řetěz | PINION X1 Longlife |
Napínák řetězu | PINION TE1 | Kazeta | PINION 24T. |
Ložisko řízení | ACROS RW750 1.5 Headset | Představec | ROTWILD S240 |
Řidítka | ROTWILD B280 AL7075 | Grip | ERGON GA30 Sportive Wing |
Sedlovka | Crankbrothers Highline | Sedlo | ERGON SMC Core |
Brzda přední | TRP C2.3 | Brzd. kotouč. před. | TRP RC01E 2.3 |
Brzda zadní | TRP C2.3 | Brzd. kotouč. zad. | TRP RC01E 2.3 |
Přední kolo | DT Swiss H1900 Spline (30) | Zadní kolo | DT Swiss H1900 Spline (30) |
Přední plášť | Schwalbe Racing Ray | Zadní plášť | Schwalbe Racing Ray |
Přední světlo | SUPERNOVA M99 MINI | Zadní světlo | SUPERNOVA TL3 PRO LED TAIL LIGHT |
Blatníky | CURANA Fender | Nosič | Carbon Pannier Carrier |
GEOMETRIE
Rám velikost | S | M | L | XL |
A Délka sedlové trubky (mm) | 413 | 444 | 473 | 509 |
B Délka horní rámové trubky* (mm) | 588 | 617 | 654 | 688 |
C Délka hlavové trubky (mm) | 110 | 110 | 130 | 140 |
D Délka zadní stavby (mm) | 460 | 460 | 460 | 460 |
E Výška středového složení (mm) | 340 | 340 | 340 | 340 |
F BB drop (mm) | 35 | 35 | 35 | 35 |
G Úhel hlavové trubky (°) | 66 | 66 | 66 | 66 |
H Úhel sedlové trubky (°) | 74 | 74 | 74 | 74 |
I Rach (mm) | 404 | 438 | 469 | 490 |
J Stack (mm) | 611 | 617 | 637 | 649 |
K Rozvor náprav (mm) | 1191 | 1215 | 1253 | 1289 |
L Horní rámová trubka od země (mm) | 750 | 750 | 750 | 750 |